II BYTKOWSKI BIEG Z DUCHEM

II BYTKOWSKI BIEG Z DUCHEM

II BYTKOWSKI BIEG Z DUCHEM
R E G U L A M I N
I.  ORGANIZATOR
  1. Parafia pw. Ducha Świętego w Bytkowie, ul. Węglowa 7a, Siemianowice Śląskie.
    MK TEAM, Sport w Wielkim Mieście oraz ZSS w Siemianowicach Śl.  zapraszają dzieci oraz dorosłych na II Bytkowski Bieg z Duchem!
II. CELE
1.Upowszechnianie biegania jako najprostszej formy ruchu.
2. Promowanie kultury fizycznej.
3. Propagowanie biegania wśród dzieci i młodzieży.
4. Integracja lokalnego środowiska.
III. TERMIN, MIEJSCE I ZGŁOSZENIA
1. Bieg odbędzie się w dniu 05 czerwca 2016 r. (niedziela) na placu przy kościele pw. Ducha Świętego
w Bytkowie około godz. 16.00.
2. O godzinie 15.45 odbędzie się wspólna rozgrzewka dla wszystkich zawodników.
3. Biuro zawodów mieścić się będzie na placu przykościelnym.
4. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu zawodów od godziny 15:00.

IV. ZASADY UCZESTNICTWA

  1. W biegu mogą brać udział dzieci w wieku przedszkolnym, uczniowie szkół podstawowych, gimnazjów, liceum oraz osoby powyżej 19 roku życia.
  2. Dzieci oraz młodzież szkolna musi okazać zgodę rodziców bądź opiekunów prawnych na udział
    w zawodach (oświadczenie do odebrania w biurze zawodów).
V.    KATEGORIE WIEKOWE, DYSTANSE, PROGRAM ZAWODÓW
VI Festyn z Duchem – a w nim mnóstwo atrakcji: konkursy, zabawy, warsztaty, wspaniałe koncerty.
Rozpoczęcie festynu parafialnego o godz. 11:30
Otwarcie biura zawodów o godz. 15:00.
Dystanse:
5 km dla dorosłych biegaczy oraz dla nordic walking
200, 400, 800 m dla najmłodszych.
Trasa nie wiedzie po asfalcie, a po polnych ścieżkach.
Rozgrzewka: ~15:45
Start biegu: ~16:00
Zakończenie biegu: ~18:00
Na bieg zapraszamy dzieci, młodzież oraz dorosłych wg kategorii wiekowych:
przedszkolaki
klasy 1-3
klasy 4-6
gimnazjum
liceum
>19 lat
Dla osób startujących z kijkami: jedna kategoria wiekowa
W przypadku małej liczby uczestników organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu minutowego łączenia biegów.
VI . NAGRODY
  1. Najszybszy zawodnik biegu oraz nordic walking otrzymuje Puchar Proboszcza.
    Trzech pierwszych zawodników z każdej kategorii biegu otrzymuje medal.
    Dziesięciu pierwszych zawodników nordic walking otrzymuje medal.
    Najmłodsi zawodnicy otrzymają słodki upominek.
  2. Wręczenie nagród oraz dekoracja zwycięzców nastąpi po zakończeniu biegów.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zawody  przeprowadzone będą zgodnie z przepisami PZLA. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zawodów z powodu złych warunków atmosferycznych oraz z powodów niezależnych od niego.
2. Obowiązkowe NUMERY STARTOWE będą wydawane we wszystkich kategoriach.
3. Wszelkie kwestie sporne związane z zawodami rozstrzyga sędzia główny zawodów – Marek Witor.
4. Organizator biegu daje sobie prawo do własnej interpretacji regulaminu.
5. Nagrody w przypadku braku sponsorów mogą ulec zmianie.
festyn z duchem

Komentarze (0)

    Dodaj komentarz