Kostka do gry XXL to ciekawa propozycja zarówno dla małych jak i starszych miłośników zabaw edukacyjnych.
Jako animatorzy sportowi, wykorzystaliśmy kostkę głównie do aktywnych zabaw na świeżym powietrzu, ale z pewnością użyjemy jej nie tylko do ogródkowych animacji.
Kostka do gry spodobała się nie tylko nam, ale także dzieciom, które brały udział w pierwszych testach.
Poniżej kilka propozycji od zespołu MK team.
Pierwsza zabawa jest spokojna i można ją zaproponować zarówno do wykorzystania w pomieszczeniu, jak i na świeżym powietrzu.
„CHIŃCZYK”
W grę może grać od 2 do 4 graczy w różnym wieku. Zabawa jest prosta a celem graczy jest przejechanie dookoła planszy czterema pionkami z pozycji początkowych na końcowe. Pierwszy gracz, który tego dokona, wygrywa. Ruch w grze polega na przesunięciu na planszy dowolnego z własnych pionów o tyle pól, ile oczek zostanie wyrzuconych na kostce (1-6). Jeśli na docelowym polu znajduje się pion przeciwnika, to jest on usuwany i wraca do domu (jedną z początkowych pozycji), a jeśli znajduje się tam własny pion, to taki ruch jest niedozwolony. Wyrzucając szóstkę, gracz wykonuje dodatkowy ruch, ale nie może wykonać pod rząd więcej niż 3 takie ruchy. Aby wyjechać pionem z domu, konieczne jest wyrzucenie szóstki. Dowolny pion jest wtedy umieszczany na pierwszym polu planszy oznaczonym w kolorze pionów gracza. Jeśli gracz posiada wszystkie swoje piony w domu, to przysługują mu trzy próby na wyrzucenie szóstki wymaganej do wyjechania dowolnym z pionów. Zawodnicy zamiast rzucać zwykłą kostką, rzucają kostką XXL.
Druga zabawa jest przeznaczona do animacji plenerowych.
„WYŚCIGI DOOKOŁA CHUSTY ANIMACYJNEJ”
W grę może grać dowolna liczba graczy. Grę można rozegrać na dwa sposoby:
- Jeden z zawodników rzuca kostką, reszta zawodników ustawia się a linii startu i obiega chustę animacyjną tyle razy ile oczek było na kostce, wygrywa gracz, który dokona tego jako pierwszy. Na początku należy ustalić ilość kolejek, wszystko zależy od poziomu usportowienia zawodników.
- Jeden z zawodników rzuca kostką, pozostali zawodnicy kolejno ustawiają się w kolejce i biegną wokół chusty tyle kółek, ile oczek na kostce. Zawodnik, który rzucał kostką mierzy biegnącemu zawodnikowi czas na stoperze i zapisuje wynik. Zawodnik, który przebiegł najszybciej, wygrywa.
Nasza trzecia propozycja również jest przeznaczona do zabaw w ogródku.
„RZUCANIE WORECZKAMI DO TARCZY Z PUNKTAMI”
W grę może grać dowolna liczba zawodników. Zawodnicy kolejno rzucają kostką. Ilość oczek oznacza ilość rzutów woreczkiem do tarczy. Zawodnicy sumują punkty rzucone o tarczę. Można grać dowolną ilość rund. Zawodnik, który zdobędzie najwięcej punktów, wygrywa.
Jesteśmy zachwyceni nową propozycją Centrum AKSON i polecamy zakupy wszystkim, którzy lubią kreatywne zabawy ze swoimi pociechami.
#jestemAmbasadorem
Centrum Akson
Sklep Animatora
Komentarze (0)